Schrijf u in als standhouder
Voorlichtingsbijeenkomsten 2023

Onderhoud, verduurzaming? Duizenden VvE’s zijn op zoek naar ú!
Kom direct in contact met duizenden Verenigingen van Eigenaars die hun gebouwen willen onderhouden, renoveren en verduurzamen. Zij zoeken een betrouwbare partner. Ze zoeken ú!

VvE Belang, dé landelijke belangenbehartiger voor Verenigingen van Eigenaars.

VvE Belang is de enige belangenorganisatie die zich specifiek richt op de Vereniging van Eigenaars en is daarmee het grootste kenniscentrum en dé onafhankelijke belangenbehartiger voor de Vereniging van Eigenaars in Nederland. Ruim 13.000 aangesloten VvE’s en appartementseigenaars vertrouwen op onze kennisbank en helpdesk. Dat is samen goed voor méér dan 400.000 appartementseigenaars.

De bezoekers op de VvE Belang voorlichtingsbijeenkomsten bestaan grotendeels uit VvE-bestuurders en professionele beheerderskantoren. Naast onze eigen aangeslotenen worden er uiteraard nog duizenden VvE-besturen en beheerderskantoren door heel Nederland aangeschreven en uitgenodigd. Dit heeft in voorgaande jaren geresulteerd in zo’n 700 bezoekers per locatie per dag.

Waarom interessant voor ú?

Deelname aan deze bijeenkomsten kan ook voor úw organisatie van grote waarde zijn. U brengt uw product of dienst direct onder de aandacht van duizenden betrokken VvE-bestuurders die onze gratis bijeenkomsten bezoeken. Zij willen hun complexen energiezuinig, comfortabel en waardevast maken – of houden. Én ze willen zo veel mogelijk worden ontzorgd bij het beheer en bestuur van hun complex.

Op de GRATIS voorlichtingsbijeenkomsten van VvE Belang vinden ze al die informatie.

Impressie van de Voorlichtingsbijeenkomsten 2022

Meld u aan!

Sommige locaties zijn heel snel volgeboekt, weten we uit ervaring. Daarom zijn we dit jaar op alle locaties twee dagen aanwezig. Dat biedt u het voordeel dat u na de eerste dag uw stand kunt laten staan om de volgende dag opnieuw veel belangstellenden te verwelkomen.

We adviseren u om snel te reageren op ons aanbod. Dan weet u zeker dat u er najaar 2023 bij bent!

Data en locaties in 2023

Zwolle IJsselhallen: maandag 11 september en dinsdag 12 september
Rotterdam Ahoy: dinsdag 19 en woensdag 20 september
Den Bosch Congrescentrum 1931: maandag 25 en dinsdag 26 september
Utrecht Jaarbeurs: woensdag 4 en donderdag 5 oktober

Het programma van de informatiebijeenkomsten ziet er als volgt uit:

09.00 uur Ontvangst genodigden en gelegenheid tot bezoek informatiebeurs
10.30 uur Plenaire opening / stand van zaken en actualiteiten
11.45 uur Bezoek informatiebeurs en lunch voor bezoekers
13.15 uur Workshops deel I
13.15 uur Lunch exposanten
14.15 uur Pauze en gelegenheid tot bezoek informatiebeurs
15.30 uur Workshops deel II
15.30 uur Exposanten kunnen informatiestand afbouwen (Enkel op dag 2)
16.15 uur Netwerkborrel voor exposanten en bezoekers
17.00 uur Einde bijeenkomst

Kosten voor deelname

• Kosten per locatie (twee dagen): € 3.875,-.
  • Deelname aan alle locaties (totaal acht dagen): € 15.000,-

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Vanzelfsprekend zorgen wij voor standruimte – 4 meter breed en 2 meter diep – die is voorzien van een tafel en twee stoelen. U dient zelf voor een achterwand en/of banieren te zorgen. Verder: gratis koffie, thee, frisdranken en een – eveneens gratis – goedverzorgde lunch.

Meld u direct aan! Klik hier

Hebt u nog vragen? Ik beantwoord ze graag!

Met vriendelijke groet,
Raymond Keulen,
Algemeen Directeur VvE Belang,
keulen@vvebelang.nl
tel. 0162 469 120 of 06 51 43 89 65.