Dempen ongedaan maken Demp gebruiker

Huismus

Huismus

op May 7, 2021

Discussie titel: Overslaan fysieke jaarvergadering

Paul zei:

gezien de mensen uit het stenen tijdperk is uitstellen misschien wel de meest realistische optie, zal ook beter zijn voor de mensen die slecht nederlands spreken en daarmee ook begrijpen....

Het spreken en begrijpen is wel redelijk  goed hoor, maar ik weet niet hoe het met lezen en schrijven zit.

Huismus

Huismus

op May 7, 2021

DikOz zei:

Ik zou inderdaad geen facebook messenger gebruiken. Voor groepen zijn conversaties niet beschermd en standaard staat bij een 2 gesprek bescherming (encryptie) uit,  zie https://www.forbes.com/sites/zakdoffman/2020/07/25/why-you-should-stop-using-facebook-messenger-encryption-whatsapp-update-twitter-hack/?sh=b228f8569ada

Ik weet helaas niet hoe dat bij whatsapp is geregeld voor groepen.

Dank je wel.
Zover ik weet zit dat bij WhatsApp wel goed..
We moeten maar even overleggen of anders misschien uitstel mogelijk is.

Huismus

Huismus

op May 7, 2021

Bedankt, ik ga kijken of we zoiets kunnen doen dan.

Het moeilijke is dat er mensen bij zitten uit 'het stenen tijdperk' en dit dus niet kunnen.
En dan ook nog 2 leden van wie NL niet de moedertaal is.
Misschien kan het via WhatsApp dan, want dan kunnen ze iemand om hulp vragen.

Bedankt voor het meedenken!

Huismus

Huismus

op May 6, 2021

Goedeavond,

Wij hebben een gezonde VvE, 12 appartementen en 2 garages. Meest wat oudere mensen.
Drie bestuursleden en een kascommissie. MR 1992
Dus alles goed op orde. Geen grootse problemen te verwachten op ledengadering 2021.

In verband met de corona toestanden én de gezondheid van 2 van de bestuursleden zouden wij dit jaar de fysieke jaarvergadering over willen slaan. De jaarstukken zijn reeds klaar en gecontroleerd en goed bevonden door  de gekozen kascommissie.

Mogen wij de  fysieke jaarvergadering een jaar overslaan en daar de overige leden van op de hoogte stellen?
Een zoom-of teams meeting zit er niet in voor het grootste deel van onze leden.
Uiteraard zal een ieder dan wel het jaarverslag krijgen en er zal gevraagd worden (per brief of mail) of ieder hier mee instemt.
Mág dit dan of is dit niet toegestaan? Hoeveel van de 14 stemmen zouden we hiervoor moeten hebben dan?

Met vriendelijke groet,
Huismus