Electrische deurautomaten in appartement

willem

willem

op August 27, 2016

Hallo,

Ik zou graag in contact komen met VVE-en die hun gebouw van elektrische deurautomaten hebben voorzien. We hebben daar nog enkele vragen over.

Willem

Carla

Carla

op August 27, 2016

willem zei:

Hallo,

Ik zou graag in contact komen met VVE-en die hun gebouw van elektrische deurautomaten hebben voorzien. We hebben daar nog enkele vragen over.

Willem



Beste Willem,

Misschien zijn er ook VvE's en/of besturen die ( nog ) geen elektrische deurdrangers hebben laten plaatsen, maar er wel mee bezig zijn geweest.

Stel je vragen gerust. Wellicht zitten er reacties bij waar je wat aan hebt.

Het vermelden van welk Modelreglement bij jullie VvE van kracht is, is ook van belang.

Met vriendelijke groet,

Carla.

Paul

Paul

op August 28, 2016

wij hebben die sinds een jaar of drie, bevallen goed hier...

Doeije

Doeije

op October 4, 2016

Wij hebben besam deurautomaten laten plaatsen en deze werken prima.

CS

CS

op April 26, 2017

Waar ik benieuwd naar ben is de prijs, voor in ons geval 10 tot 11 deuren.

VvE Bastion

VvE Bastion

op March 30, 2020

CS zei:

Waar ik benieuwd naar ben is de prijs, voor in ons geval 10 tot 11 deuren.



Er zijn in Nederland diverse leveranciers van automatische deuren (dus niet alleen Assa Abloy). Denk niet alleen aan de aanschafsprijs, maar ook aan de servicekosten en kosten van onderhoud. Wij hebben 9 Abloy deuren, servicecontract (Bronze) kost ons €670 p/j.
De deuren zijn 14 jaar in gebruik, nu moet er al een aandrijving vervangen worden á € 1400 en voor de andere deuren kregen wij een offerte van €7000 om deze geheel "in orde" te maken. It's all in the game, maar toch iets om rekening te houden met de MJOP.