Gondelinstallatie

willem

willem

op May 19, 2016

Ik ben op zoek naar een VVE (of meerdere) bij wie een gondelinstallatie aan het gebouw is aangebracht voor het wassen van o.a. onbereikbare ramen. Bij welke bedrijven kun je terecht voor goede en betrouwbare informatie en bedrijven die een dergelijke installatie aan uw gebouw hebben gemonteerd. Wat zijn de de ervaringen bij het gebruik van een dergelijke installlatie ? Wie kan ons op weg helpen ? Zie graag reacties tegemoet.

Willem

 

hoi willem kijk ff na deze site http://www.safetypro.nl/safetypro/valbeveiliging/plat-dak.html?gclid=CMyy05DU58wCFe8W0wodiT0PPQ het is wel een duure oplossing en het moet ieder jaar gekeurt worden.ps toch weer leuk dat die billy reageerd ze is zeker bang dat nergens haar naam staat

willem

willem

op June 14, 2016

Billy zei:

Hoi Willem,

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar staat er geen sticker of iets dergelijks op van de fabricant en/of installateur?

Volgens mij kun je ook prima het schoonmaakbedrijf benaderen die er gebruik van maakt, zij kennen ongetwijfeld dit soort bedrijven.



Dag, ik heb inmiddels contact gehad met een schoonmaakbedrijf. Gesprekken worden voortgezet. Dank voor het meedenken.