hoogte maandbijdrage

schwarte

schwarte

op November 24, 2020

Goede morgen.

Ik ben een vergelijk aan het maken mbt de hoogte van de maandbijdrage voor ons complex. Ik weet dat dat niet makkelijk is omdat je al heel snel appels met peren vergelijkt, maar toch maar een poging doen.

Ik heb dus jullie hulp nodig en verzoek jullie de onderstaande vragen, anoniem, te beantwoorden:

Aantal woningen/untis, aantal lagen, aantal woningen/units per laag, aantal trappenhuizen, aantal liften, aantal m2 bitumen of ander dak, bouwjaar, eigen parkeergelegenheid binnen?, plek in iopoenbare parkeergarage?, kosten openbare parkeergarage verrekend via VVE?, extern beheer?. maandeloijkse  kosten voor: de exploitatie, het extrene beheer, de dotatie aan groot onderhoud resreve en de kosten parkeergarage.

Stuur mij svp een mailt  met de info naar schwarte@home.nl  Ik zal dan alles verzamelen en tzt dat dan ook met de inzenders delen.

Vast bedankt voor de te nemen moeite

Hans Schwarte   mail schwarte@home.nl   tel 0655732185

 

GerardB50

GerardB50

op November 25, 2020

Je zou natuurlijk kunnen beginnen met opsommen wat voor jouw complex geldt, i.p.v. gelijk die informatie van anderen te gaan vragen. Dat geeft in ieder geval wat openheid en transparantie naar iedereen die wil reageren, toe.