Kosten wijzigen splitsingsacte

Christo

Christo

op August 23, 2015

Al een tijdje ben ik opzoek naar de werkelijke kosten voor het aanpassen van een splitsingsacte. Tot nu toe kom ik niet verder dan:
- heel duur,
- duizenden,
- ontzettend veel werk.
Voor mijn mede-eigenaren is dit al genoeg om niet verder te willen gaan en de huidige situatie te accepteren. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

Ik ben op zoek naar echte getallen en het vehaal achter die getallen. Wat zijn de vaste kosten en wat de variabele? Op basis hiervan is een besluit te nemen.

Een acte is een acte. Een trouwacte (huwelijk) kan je goedkoop ontbinden via een notaris of heel duur via een vechtscheiding met advocaten. Maar, ook hier zijn minimale bedragen ed. terug te vinden 


"Appartementsrechthebbende" Leuk voor Scrabble of Galgje.
Paul

Paul

op August 24, 2015

de kosten die je betaald voor onderhoud lift op de begane grond wegen bij lange na niet op tegen de kosten die je betaald om dit te regelen...

 

als ik je was zou ik me er niet te druk om maken, onderhoudskosten lift vallen op zich best mee als je dit deelt door het aantal eigenaren, maak je druk om de maandelijkse bijdrage en of die wel voldoende is, beter nu iets meer betalen per maand dan later ineens een bedrag bij te moeten storten!!!