Kunstofkozijn tocht

Gallego

Gallego

op December 4, 2018
Goedenmiddag, Ik had een vraag, Wij hebben zowel voor als achter kunststof kozijnen. Nu blijkt aan de voorzijde dat er veel mis is met de kozijnen en deze aan vervanging toe zijn. Nu hebben wij niet echt veel last aan de voorzijde, maar achter wel. Hier blaast een flinke wind door de kozijnen heen en als je een kaars neer zou zetten wordt deze gelijk uitgeblazen. Ook in de winter is de woonkamer bijna niet warm te stoken en voel je op de bank echt een kou. We hebben dit toen bij de VvE gemeld en deze heeft een bedrijf gestuurd om te kijken. De medewerker heeft gekeken en constateerde dat het een oud "renovatiekozijn" was en niks kon betekenen. De enige optie is het raam dicht kitten. Moeten wij genoeg nemen met dit antwoord? En stel ik laat zelf het achter kozijn op mijn kosten vervangen en in de toekomst gaan ze het achter ook doen, hoe zit dit dan met de kosten uit de gezamenlijke pot? Met vriendelijke groet, Gregory
Paul

Paul

op December 5, 2018

het kozijn moet door de vve tochtvrij gemaakt worden, hoe ze dit doen moeten ze maar uitzoeken maar jij hebt recht op je woongenot.

kozijn moet wel blijvne doen wat het nu ook doet, er mogen dus geen beperkingen komen door bijvoorbeeld het dichtkitten...

wil de vve niet meewerken vraag dna een voorziening aan bij de rechter, dit kun je zelf doen, vergeet dan niet de vve in de kosten te laten veroordelen vna jezelf EN de vve...