Kwaadsprekerij

CS

CS

op April 4, 2019
Onze voorzitter heeft n boze brief bij alle bewoners in de bus gedaan waarin hij mij en 2 andere bewoners zwart maakt nadat wij na herhaalde verzoeken om specificaties zelf naar de kascommisie zijn gegaan met n paar vragen waardoor hij nu zo beledigd is ( als hij gewoon aan ons verzoek had voldaan was dit niet nodig geweest) dat hij een brief heeft geschreven waarin hij zegt dat WIJ alle fatsoensnormen hebben overschreden en allerlei beschuldigingen naar ons hoofd slingert die ongegrond zijn en dat zullen de met alle respect mondige medebewoners beamen ( dat het ongegrond is en erbij waren) maar de ja knikkers zullen geloven die niet bij de vergadering waren. Wij hadden overigens ook gepeild wat bewoners vonden van WEER een extra bedrag ten hoogte van 23.000 euro voor "luxe" aanpassingen en hebben machtigingen gekregen van mensen die of niet konden OF niet durven die tegen waren, want zover is het hier al. En terecht blijkbaar want als je je mening hier geeft wordt je kop afgehakt. Nu vraag ik mij af als hij niet wil rectificeren kan ik hem dan aanklagen voor smaad en laster want dat ik het hier niet bij laat moge duidelijk zijn Wie herkent dit ?
Paul

Paul

op April 5, 2019

Stel een brief op waarin de gehele werkelijke situatie uiteengezet word, beschrijf daarin wat je werkelijk gedaan hebt maar vooral ook waarom je dit gedaan hebt, je doet dit immers niet zomaar, laat deze brief ondertekenen door degenen die getuigen waren!!!

Vervolgens scan je deze brief in en verspreid je deze onder de bewoners, houd het in deze brief netjes, ga verder niet in op de bewoordingen van de voorzitter, laat die voor zijn rekening, beschrijf dus enkel en alleen de situatie, meer niet...

 

Wil je echt specifikatie's ga dan naar de penningmeester, deze MOET je ten alle tijden inzage geven in de kas en bank en wel op "eerste verzoek"...

 

"luxe" voorzieningen moeten met een gekwalificeerde meerderheid aangenomen worden binnen een VvE, is dit niet het geval kun je dus de rechter vragen om dit besluit nietig te verklaren dan wel te vernietigen, je zult zelf even moeten bezien wat in jullie VvE een gekwalificeerde meerderheid is.

 

Wat betreft de voorzitter en zijn uitlatingen, als je eenmaal op papier hebt met de handtekeningen (getuigen dus) dan kun je aangifte doen van smaad bij de politie, laat je niet weg sturen maar dring aan en meld de diensdoende agent dat jij je recht op aangifte wilt uitoefenen, soms gebeurt dit nog wel eens namelijk, vind de diensdoende agent het vergrijp "te klein"...

 

Kan ook zijn dat je online aangifte kan doen trouwens...

CS

CS

op April 5, 2019

Paul zei:

Stel een brief op waarin de gehele werkelijke situatie uiteengezet word, beschrijf daarin wat je werkelijk gedaan hebt maar vooral ook waarom je dit gedaan hebt, je doet dit immers niet zomaar, laat deze brief ondertekenen door degenen die getuigen waren!!!

Vervolgens scan je deze brief in en verspreid je deze onder de bewoners, houd het in deze brief netjes, ga verder niet in op de bewoordingen van de voorzitter, laat die voor zijn rekening, beschrijf dus enkel en alleen de situatie, meer niet...

 

Wil je echt specifikatie's ga dan naar de penningmeester, deze MOET je ten alle tijden inzage geven in de kas en bank en wel op "eerste verzoek"...

 

"luxe" voorzieningen moeten met een gekwalificeerde meerderheid aangenomen worden binnen een VvE, is dit niet het geval kun je dus de rechter vragen om dit besluit nietig te verklaren dan wel te vernietigen, je zult zelf even moeten bezien wat in jullie VvE een gekwalificeerde meerderheid is.

 

Wat betreft de voorzitter en zijn uitlatingen, als je eenmaal op papier hebt met de handtekeningen (getuigen dus) dan kun je aangifte doen van smaad bij de politie, laat je niet weg sturen maar dring aan en meld de diensdoende agent dat jij je recht op aangifte wilt uitoefenen, soms gebeurt dit nog wel eens namelijk, vind de diensdoende agent het vergrijp "te klein"...

 

Kan ook zijn dat je online aangifte kan doen trouwens...



Paul dank je voor deze verhelderende oplossing in mijn staat van woede en verdriet was ik hier niet opgekomen. Dankjewel