Liftmodernisering

gerard.brantjes.sr@hotmail.com

gerard.brantjes.sr@hotmail.com

op March 18, 2016

Ons appartementgebouw met 7 appartementen is toe aan modernisering van de lift uit 1989.

Wie heeft daar ervaring mee en wil zijn ervaring delen?

Onze interesse gaat uit naar ervaring met landelijke of locale leveranciers.

Paul

Paul

op March 19, 2016

kijk niet alleen naar de kosten maar informeer je ook over de nieuwe technieken, liften kunnen nu veel zuiniger dan die er nu in zit wat weer inhoud dat de stoppen/aansluiting lager kan, zitten er nu stoppen in van 50A kunnen deze misschien wel naar 25A wat weer scheelt in de aansluitings kosten, voor 50A betaal je ik geloof iets van 300 Euro per jaar meer dan voor 25A, scheelt op 20 tot 30 jaar toch een behoorlijk stukje, bovendien zijn deze nieuwe systemen/motoren een stuk zuiniger in verbruik...

Ewoud

Ewoud

op March 24, 2016

gerard.brantjes.sr@hotmail.com zei:

Ons appartementgebouw met 7 appartementen is toe aan modernisering van de lift uit 1989.

Wie heeft daar ervaring mee en wil zijn ervaring delen?

Onze interesse gaat uit naar ervaring met landelijke of locale leveranciers.



Wij doen veel moderniseringen aan liften. Kijk eens op Astralift.nl. Indien gewenst kom ik graag op locatie kijken wat de mogelijkheden zijn.

e.heidenreich@astralift.nl

tejostr

tejostr

op May 12, 2016

Wij hebben uitstekende ervaringen met de Fa Lakeman, ik dacht uit Voorhout 

PeterPaulMO2

PeterPaulMO2

op May 19, 2016

Geachte heer Brantjes,

Wij zijn een onafhankelijke leverancier van marktvrije liftinstallaties. Moderniseringen hebben wij uitgevoerd
voor verschillende VvE's en woningbouwverenigingen.

Mocht ik u ergens mee kunnen helpen dan kunt u mij altijd een mail sturen: ppvdgeijs@mo2.nl

Met vriendelijke groeten,
Peter-Paul

Hartelijk dank voor het meedenkenn. We zijn er uit! 

Verdere reacties zijn niet meer relevant.

vr.grt.

Gerard Brantjes

W.H.

W.H.

op May 29, 2016

Beste lezer,

 

Wij hebben goede ervaring met Lifttech de Meern, klein, direct, toegankelijk, betrokken.