Liftonderhoud

VvE Bastion

VvE Bastion

op August 15, 2021

Wij hebben nu een contract met Kone, maar vinden deze nogal aan de prijs en wij zijn op zoek naar een andere aanbieder.
Van Bellboy hebben wij een offerte ontvangen en die zag er prima uit. Prijzen van groot onderhoud schelen duizenden euro's met Kone.
Ook de MJOB ziet er overzichtelijk uit, hierdoor weten wij ongeveer wat wij de eerste 10 jaar kunnen verwachten.

Heeft iemand ervaring met Bellboy, die zij met ons willen delen?

 

Paul

Paul

op August 16, 2021

ken ze niet maar kijk eens op hun pagina staan vast ervaringen op, vind je die bel je ze op....

Buurman

Buurman

op August 18, 2021

Ervaring heb ik niet met hen. Wel kan ik uit ervaring melden dat er helaas niet veel voor nodig is om op alle fronten beter uit de bus te komen dan Kone!

 

Afgaand op de website van Bellboy hebben ze met hun 20 jaar in elk geval bestaansrecht. Wat je kan doen is hen vragen of ze je in contact kunnen brengen met een aantal VVE besturen om van hen wat ervaringen te krijgen. Die zijn natuurlijk selectief gefilterd, maar een beeld krijg je er vast wel van als je specifieke vragen stelt.

 

Succes!

maarten1948

maarten1948

op November 3, 2021

Buurman zei:

Ervaring heb ik niet met hen. Wel kan ik uit ervaring melden dat er helaas niet veel voor nodig is om op alle fronten beter uit de bus te komen dan Kone!

 

Afgaand op de website van Bellboy hebben ze met hun 20 jaar in elk geval bestaansrecht. Wat je kan doen is hen vragen of ze je in contact kunnen brengen met een aantal VVE besturen om van hen wat ervaringen te krijgen. Die zijn natuurlijk selectief gefilterd, maar een beeld krijg je er vast wel van als je specifieke vragen stelt.

 

Succes!



Hallo 

Mijn ervaring met Bellboy is, dat ze problemen kennen om snel de juiste onderdelen te leveren en dat kan met liften

vervelend zijn 

GM vd Broek

GM vd Broek

op November 11, 2021

Inmiddels is de markt een paar liftonderhoudsbedrijven rijker en kunt U eens kijken bij bv. Skylift,  Art control, Mo2,

Een grove schatting van mij is dat U de helft kunt besparen, wij hebben dit kortelings ook gedaan en zijn toen geschrokken van de grote prijsverschillen.