opzeggen beheerder

Kamil

Kamil

op June 13, 2015

Wij hebben onze beheerder te kennen gegeven per 1 januari het beheercontract te stoppen, wegens in gebreke blijven.

De beheerder is het daar niet mee eens. Hij wil bij de ALV aanwezig zijn en daar ook zijn woordje doen.Natuurlijk mag hij daar bij zijn vinden wij, hij kan dan zien of alles correct gaat met het stemmen, maar moeten wij nu ook nog een welles-nietes spelletje gaan spelen. Het is toch een "normale" opzegging, met in achtneming van de voorwaarden (3 maanden opzegtermijn) en toestemming van de vergadering.

Paul

Paul

op June 14, 2015

scheelt veel wat er in het aangegane kontrakt staat EN natuurlijk wil de beheerder graag zijn inkomstenbron behouden, als alles volgens kontrakt verloopt, meerderheid heeft voorgestemd mag je gewoon opzeggen...

 

misschien een idee om dit zelf ter hand te nemen???

Rob

Rob

op June 14, 2015

Grappig... om sommige vragen op andere plaatsen terug te zien komen !
Zoals eerder aangegeven is het aan de vergadering om te besluiten de beheerovereenkomst wel of niet te beeindigen.
Als voldaan is aan de contractuele voorwaarden kan de beheerovereenkomst gewoon opgezegd worden.
Ik neem aan dat er genoeg bewijzen en voorbeelden voorhanden zijn waaruit zou blijken dat de beheerder in gebreke is en begrijp nog niet voor welk welles nietes spelletje je zo bang bent.
Wanneer de leden beide kanten van het verhaal aanhoren kunnen zij daarna toch een prima besluit nemen !
 


Rancune is een giftig kwaad
Kamil

Kamil

op June 14, 2015

Rob zei:

Grappig... om sommige vragen op andere plaatsen terug te zien komen !
Zoals eerder aangegeven is het aan de vergadering om te besluiten de beheerovereenkomst wel of niet te beeindigen.
Als voldaan is aan de contractuele voorwaarden kan de beheerovereenkomst gewoon opgezegd worden.
Ik neem aan dat er genoeg bewijzen en voorbeelden voorhanden zijn waaruit zou blijken dat de beheerder in gebreke is en begrijp nog niet voor welk welles nietes spelletje je zo bang bent.
Wanneer de leden beide kanten van het verhaal aanhoren kunnen zij daarna toch een prima besluit nemen !
 



Zo, kom ik ook telkens bekenden tegen,

Het is opgelost. De vergadering wordt uitgeschreven, de beheerder uitgenodigd en iedereen kan en mag

zijn woordje doen. Na het besluit zien we wel verder.

Dirk van Arum

Dirk van Arum

op June 28, 2015

IK ben trouwens wel benieuwd naar het verdere verloop, groet Dirk van Arum