Twinq's softwarefouten

Frans4sure

Frans4sure

op June 28, 2020

kitty enzler zei:

Beste mensen,

Hier gaat het over Twinq, de jurydische problemen???

Ik heb een vraag over de lay-out van Twinq.

Onze beheerder werkt ook met Twinq, maar juridisch zit het denk wel goed maar de leesbaarheid en daardoor de vele fouten die onze beheerder maakt met bv verkeerde cijfers overzetten kloppen niet. Sinds de beheerder met Twinq werkt is de lay-out en daardoor de duidelijkheid van onze jaarcijfers alleen maar ingewikkelder geworden. Het liefst zie ik de jaarcijfers in een tabel met inkomsten min de uitgaven, dan hou je een exploitatiesaldo over en dat tel je op of af van je reserves, zodat je direct kunt zien wat je reserves zijn op 1 januari. Bij ons is dat niet mogelijk volgens onze beheerder. Hierover heb ik zelf Twinq benadert en gevraagd of dat niet anders kan. Twinq heeft mij verzekerd dat je het sysyteem zo ingewikkeld of simpel kan maken zoals je dat zelf wilt. Volgens onze beheerder kan het alleen maar op de ingewikkelde wijze zoals zij dat doen. Ikzelf ben van mening dat een VvE, niets te maken hebbende met BTW en/of de belasting een simpele maar zeer duidelijke jaarcijfers zou kunnen produceren.

Ikzelf heb de gids van Maarten den Ouden (FINANCIEN VAN DE VvE) hiervoor geraadpleegd en zou graag zoals op bladzijde 21 de financien zien. Maar volgens onze beheerder is dat absoluut niet mogelijk met Twinq, wat ik niet geloof.

Mijn vraag is hier dan ook of er mensen zijn die hier ook problemen mee hebben. 



Helaas zitten er onhebbelijke fouten in Twinq, zoals negatieve bedragen op de eindbalans. Een bekende softwarefout. Emailcommunicatie functioneert niet goed... Kascommissiegedeelte in Twinq ook bomvol fouten

Ik zou persoonlijk aansturen op een andere externe beheerder met een ander beheer softwarepakket.

Werk voor de Kascommissie. En uiteraard met feiten en bewijzen bespreken in de ALV

Rob

Rob

op June 28, 2020

En dan maar hopen dat een ander programme geen negatieve bedragen kent ;)

Schermafdruk


Rancune is een giftig kwaad