Vergadering overslaan?

Jaap

Jaap

op June 28, 2020
Rob, het is correct dat de vrouw van de voorzitter al geruime tijd de kascontrole doet. Als niemand op de hoogte is van de wettelijke bepalingen en de beheerder ons niet wijzer maakt dan wij zijn kan dit proces lang in stand blijven. Waarom bij voorbaat geen decharge verlenen? Omdat de gang van zaken niet deugt, een bestuurder (de voorzitter) die de wet overtreed zonder dat daar een directe noodzaak toe is.
Paul

Paul

op June 29, 2020

Waarom ik aangifte zou doen is simpel, er KAN fraude gepleegd zijn en dit KAN zo al jaren zijn gegaan, je kunt natuurlijk ook eerst de alv afwachten, de boeken kontroleren daarna zoals TS voorstelt en als dan blijkt dat er iets mis dan pas aangifte doen van wat er ook maar mis is, dat is helemaal aan TS....

 

De kascommissie of accountant die eventueel aangesteld word zou ik persoonlijk de opdracht meegeven om in ieder geval de laatste 5 jaren te controleren, er is immers al 10 jaar een eenmans kascommissie en dat mag gewoon niet....

 

Er hoeft overigens helemaal niets mis te zijn met de kas....

Jaap

Jaap

op June 29, 2020

Paul, je kunt alleen aangifte doen als er daadwerkelijk een strafbaar feit is gepleegd.

 

Ik vermoed dat ik geen handen op elkaar krijg om oude koeien uit de sloot te halen en zal dat ook geen aandacht geven.

Paul

Paul

op June 29, 2020

dat is aan jullie uiteraard tegelijk merk ik op dat er in al die jaren gerommeld kan zijn met de nadruk op KAN....