Verhuizen en kascommissie

Gerrit

Gerrit

op November 19, 2020
Ik ben reserve kascommissie en sta op het punt te verhuizen per 28 December ben ik geen eigenaar meer en geen lid meer van de vve nu vraagt de vve vertegenwoordigd of ik nu digitaal kascontrole wil doen terwijl de vergadering nog niet geland kan worden. Wellicht word er voor 28 December een stemming gedaan! Waarover? Heb ik nog wel het recht kascommissie te zijn als ik niet bij de volgende vergadering geen lid meer ben? Wie kan me hier over informeren.
Paul

Paul

op November 20, 2020

---VERWIJDERDE EXTERNE LINK---

Bob

Bob

op November 20, 2020

Let op, deze link van Paul suggereert dat zij de absolute en onbetwiste waarheid verkondigen, maar dat is met zekerheid niet zo. De meningen en jurisprudentie zijn op dit punt verdeeld.

Zie ook:   https://www.vverecht.nl/2015/10/moet-een-kascommissie-uit-louter-vve-leden-bestaan/

 


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Rob

Rob

op November 21, 2020

De meningen zijn op dit punt inderdaad verdeeld, de jurisprudentie echter nóg steeds niet.
Ik neem aan dat Bob ons anders kennis laat nemen van andersluidende jurisprudentie.
De enige jurisprudentie op deze vraag ondersteunt (nog steeds) de visie van hetgeen op nederlandVVE vermeld staat.
Voor de rest laat ik het bij deze eerdere discussie hier op het forum !


Rancune is een giftig kwaad
Paul

Paul

op November 21, 2020

Gerrit, gewoon uittreden, als het goed is is er een reserve aangewezen....

Bob

Bob

op November 21, 2020
Rob is gelieerd aan Nederland VvE, kan niet tegen zijn "verlies", en dáár laat ik het bij. ;)
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Rob

Rob

op November 22, 2020

Bob zei:
Rob is gelieerd aan Nederland VvE, kan niet tegen zijn "verlies", en dáár laat ik het bij. ;)


Erg knap, 2 onjuiste beweringen in 1 zin en dan bedoel ik niet de bewering dat je het dáár bij laat.
Heel bijzonder, blijkbaar betekent voor Bob het hebben van een andere mening (die onderschreven is door jurisprudentie) dat je niet tegen je verlies zou kunnen.
Geef nu eerst maar eens aan wáár in de jurisprudentie de interpretatie van "leden" in BW2:48 die jij, en andere partijen volgen wordt onderschreven of waaruit zou blijken dat die interpretatie de absolute waarheid zou zijn.

 


Rancune is een giftig kwaad
Bob

Bob

op November 22, 2020
Quote Voor de rest laat ik het bij deze eerdere discussie hier op het forum ! Unquote Kennelijk ook nog moeite met begrijpend lezen van de eerdere discussie die je zelf aanhaalt. Laat het nou maar bij die eerdere discussie.
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Rob

Rob

op November 22, 2020

Bob zei:
Quote Voor de rest laat ik het bij deze eerdere discussie hier op het forum ! Unquote Kennelijk ook nog moeite met begrijpend lezen van de eerdere discussie die je zelf aanhaalt. Laat het nou maar bij die eerdere discussie.


Goed hoor, insinueer er maar lekker op los als je daar gelukkig van wordt.

Ik geef mijn standpunten en meningen waar en wanneer ik maar wil.
Daar ga jij echt nooit iets aan veranderen !


Rancune is een giftig kwaad
Bob

Bob

op November 22, 2020
" Ik geef mijn standpunten en meningen waar en wanneer ik maar wil. Daar ga jij echt nooit iets aan veranderen ! " Weer fout, ik heb niet de geringste behoefte daar iets aan te veranderen! Zie verder mijn laatste post en de door jouzelf aangehaalde discussie. Ruim baan, ga vooral je liederlijke gang.
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!