Verhuizen en kascommissie

Rob

Rob

op November 22, 2020

Oke, dus met "Laat het nou maar bij die eerdere discussie." probeer je niet iemand te weerhouden van het geven van enige reactie?
Ben benieuwd wat je er wel mee bedoelde dan ;)

PS. in de andere discussie heb je ook nog geen enkel antwoord gegeven op de openstaande vraag wáár in de jurisprudentie de interpretatie van "leden" in BW2:48 die jij, en andere partijen volgen wordt onderschreven of waaruit zou blijken dat die interpretatie de absolute waarheid zou zijn."

 

 


Rancune is een giftig kwaad
GerardB50

GerardB50

op November 25, 2020

Wat mij nu steekt zijn de uitgebreide discussies en welles nietes standpunten die hier, en niet alleen hier, elke keer  door Bob worden aangezwengeld. Zowel op het vve-forum als hier begint elke mening van deze meneer met een aanval op de ander. Niet alleen in een simpele aanval, maar dan ook bijzonder denigrerend verwoord.

Waarom is dat nodig, het gaat vaak geheel voorbij aan de essentie van de gestelde vraag.

Gerrit20

Gerrit20

op November 25, 2020

GerardB50 zei:

Wat mij nu steekt zijn de uitgebreide discussies en welles nietes standpunten die hier, en niet alleen hier, elke keer  door Bob worden aangezwengeld. Zowel op het vve-forum als hier begint elke mening van deze meneer met een aanval op de ander. Niet alleen in een simpele aanval, maar dan ook bijzonder denigrerend verwoord.

Waarom is dat nodig, het gaat vaak geheel voorbij aan de essentie van de gestelde vraag.



Volgens mij zijn er twee personen nodig om wat je stelt voor elkaar te krijgen. ;)
Gerrit20

Gerrit20

op November 25, 2020
En het is niet de bedoeling dat Rob met een tweede account eenzijdige misinformatie gaat verspreiden. Doe dit ook eens op het andere forum. Wordt vast gecensureerd. Fake berichten van fake personen.
Gerrit20

Gerrit20

op November 25, 2020

GerardB50 zei:

Wat mij nu steekt zijn de uitgebreide discussies en welles nietes standpunten die hier, en niet alleen hier, elke keer  door Bob worden aangezwengeld. Zowel op het vve-forum als hier begint elke mening van deze meneer met een aanval op de ander. Niet alleen in een simpele aanval, maar dan ook bijzonder denigrerend verwoord.

Waarom is dat nodig, het gaat vaak geheel voorbij aan de essentie van de gestelde vraag.



Heb jij zelf wel iets bijgedragen of bij te dragen, fijne commentator? ;))
Rob

Rob

op November 25, 2020

Gerrit20 zei:
En het is niet de bedoeling dat Rob met een tweede account eenzijdige misinformatie gaat verspreiden. Doe dit ook eens op het andere forum. Wordt vast gecensureerd. Fake berichten van fake personen.


Ik weet niet waar jij je huiswerk gedaan hebt, maar er klopt niet veel van !
Hoezo heb ik een tweede account ?
Ik zit zowel op dit forum als op vve-forum onder exact dezelfde naam, zoals meerdere hier.
Op het andere forum geef ik net als hier ook gewoon mijn persoonlijke mening en standpunten over allerlei VvE gerelateerde zaken.
Dus je mag mij vertellen wat er nu precies fake is en hoe je erbij komt dat ik eenzijdige misinformatie aan het verspreiden ben?
Ik hoor het graag van je !
 


Rancune is een giftig kwaad
Paul

Paul

op November 26, 2020

ben jij Rob Gerrtit?

 

takes one to know one!!!!

Rob

Rob

op November 28, 2020

Gerrit20 zei:
En het is niet de bedoeling dat Rob met een tweede account eenzijdige misinformatie gaat verspreiden. Doe dit ook eens op het andere forum. Wordt vast gecensureerd. Fake berichten van fake personen.


Citaat uit dit artikel op de site van VvE belang;

WIE ZIT ER IN DE KASCOMMISSIE?

De kascommissie wordt gekozen uit de leden van de VvE. Ze bestaat uit minstens twee leden van de VvE; de wet schrijft dat voor. De kascommissie wordt elk jaar opnieuw benoemd, maar elk jaar mogen dezelfde mensen erin plaatsnemen. 
Voorwaarde: ze zijn lid van de VvE maar niet van het bestuur.

Einde citaat.

Ben benieuwd @Gerrit20, Is dit ook misleidende misinformatie of een fakebericht ? 
Of toch misschien gewoon ook de mening van een ander ?

 


Rancune is een giftig kwaad
Bob

Bob

op November 28, 2020

Bob zei:

Let op, deze link van Paul suggereert dat zij de absolute en onbetwiste waarheid verkondigen, maar dat is met zekerheid niet zo. De meningen en jurisprudentie zijn op dit punt verdeeld.

Zie ook:   https://www.vverecht.nl/2015/10/moet-een-kascommissie-uit-louter-vve-leden-bestaan/

 



Leuk!! Laten we alles nog eens herhalen. ;))
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Rob

Rob

op November 28, 2020

Ik word door @Gerrit20 vals beschuldigt van het verspreiden van eenzijdige misinformatie en het plaatsen van fake berichten.
Blijkbaar durft @Gerrit20 geen uitleg of verklaring voor die beschuldiging te geven, dus was ik erg benieuwd hoe @Gerrit20 aankijkt tegen dit bericht, met eenzelfde strekking, maar nu op de site van VvE belang !

Maar @Bob, als jij het leuk vind om de hele discussie over te doen moet je dat gewoon doen, ik zal je niet tegenhouden !

 


Rancune is een giftig kwaad