VVE BEHEERDER WINTER EN VVE BESTUUR zijn verantwoordelijk voor twee foutieve administraties en voeren ALV besluiten niet uit

Frans4sure

Frans4sure

op April 16, 2020

Binnen de VVE GENERAAL S.H. SPOORSTRAAT 455 - 535, DORDRECHT wordt het rommeliger. De VvE voorzitter zegt in eigen bewoordingen dat deze VVE de beste van Nederland is. Dat blijkt helaas niet uit de inhoudelijke correctheid van de administraties gedurende de afgelopen twee jaar en het niet uitvoeren van ALV besluiten. VvE beheerder Winter heeft grote moeite om op een juiste wijze de administraties van de afgelopen twee boekjaren kloppend te krijgen. Bij welke financiele toezichthouder kunnen bezorgde mede-eigenaren klachten indienen.

Paul

Paul

op April 17, 2020

zorg voor bewijs en stap naar de rechter met deze bevindingen....

 

je kunt als leden bestuur wegsturen....

Frans4sure

Frans4sure

op April 17, 2020

Paul zei:

zorg voor bewijs en stap naar de rechter met deze bevindingen....

 

je kunt als leden bestuur wegsturen....



Eerst bespreken tijdens komende ALV en mede-eigenaren confronteren met de feiten. Daarna OF contract met externe beheerder opzeggen wegens wanprestaties of naar de kantonrechter stappen. Het VvE bestuur heeft een serieus probleem. Met de resultaten van twee kascommissies hebben ze niets gedaan.

Paul

Paul

op April 18, 2020

als je kontrakt externe opzegt moet ie de papieren inleveren, dan heb je die in handen, dat lijkt me dan ook de juiste weg....

 

je kunt dan een andere in huren en deze de papieren uit laten zoeken, uiteraard gaat dit geld kosten maar als blijkt dat er niets van klopt kun je bij de rechter deze kosten opvoeren en eventueel terug vorderen van de vorige beheerder....

 

wat de rechter daar mee doet weet ik niet maar wje weet maar niet....

Frans4sure

Frans4sure

op April 19, 2020

Paul zei:

als je kontrakt externe opzegt moet ie de papieren inleveren, dan heb je die in handen, dat lijkt me dan ook de juiste weg....

 

je kunt dan een andere in huren en deze de papieren uit laten zoeken, uiteraard gaat dit geld kosten maar als blijkt dat er niets van klopt kun je bij de rechter deze kosten opvoeren en eventueel terug vorderen van de vorige beheerder....

 

wat de rechter daar mee doet weet ik niet maar wje weet maar niet....



het probleem is drievoudig... een lamlendig bestuur dat zijn eigen gang gaat zonder de besluitvorming van de ALV na te leven... een in slaapgevallen ALV wat alles maar goed vindt en een onbetrouwbare externe VvE beheerder wat het VvE bestuur in zijn zak heeft zitten...

niemand schijnt te beseffen dat iedereen binnen de VvE een gemeenschappelijk belang heeft... het appartementsgebouw

dat moet je koesteren en goed onderhouden

de overheid maakt het er voor betrokken mede-eigenaren niet gemakkelijker op... in het VvE landschap zijn geen toezichthouders te vinden... de politiek laat het aan de zogenaamde marktwerking over... je wordt genaaid waar jezelf bij staat

bij serieuze geschillen rest alleen nog de gang naar de kantonrechter

Paul

Paul

op April 20, 2020

allemaal waar en tegelijk betekend dit dat je als eenling naar de rechter kunt stappen om het een en ander voor te leggen, op zich is dat weer een voordeel waar je de ALV niet voor benodigd bent....

 

 

Bob

Bob

op April 20, 2020

Ben zo vrij geweest Winter VvE Beheer even in te lichten. Kunnen ze ook gezellig meedoen hier.  ;)


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Bob

Bob

op April 20, 2020

Paul zei:

allemaal waar en tegelijk betekend dit dat je als eenling naar de rechter kunt stappen om het een en ander voor te leggen, op zich is dat weer een voordeel waar je de ALV niet voor benodigd bent....

 

 



Als eenling kan je niets! Leg maar uit wat je als eenling denkt te kunnen!  ;)


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Frans4sure

Frans4sure

op April 20, 2020

Als eenling moet je zo feitelijk mogelijk proberen te blijven. Ik vind dat moeilijk. Maar moet mij tot de feiten beperken. Alleen met keiharde bewijzen het lamlendige bestuur aanpakken. ALV is duf geslagen... veel oudere bewoners die zich laten ompraten door de VvE voorzitter... 

Mocht er geen verandering in komen dan rest de gang naar de kantonrechter

Bob

Bob

op April 20, 2020

Je krijgt als eenling niet voor elkaar dat het bestuur door de rechter wordt "afgezet", noch dat het contract met de beheerder door de rechter wordt beëindigd! Zie mijn eerdere posts, ook in de andere threads die je startte.


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!