VVE BEHEERDER WINTER EN VVE BESTUUR zijn verantwoordelijk voor twee foutieve administraties en voeren ALV besluiten niet uit

Paul

Paul

op April 21, 2020

toch wel, als je maar aan kunt tonen dat ze samen de boel besodemieteren, je kunt zelfs aanvragen om een buitenstaander aan te stellen in deze....

 

zoals al eerder gezegd, zoek medestanders in deze en ga gezamenlijk naar de rechter, het hoeft niet een meerderheid te zijn zoals Bob stelt maar een aantal sta je toch iets sterker maar ook alleen kun je dit doen, als bestuur of beheerder tegen de wet handelen zal een rechter in je voordeel beslissen, deze moet immers de wet handhaven

 

Hieronder een uitspraak die bovenstaande bevestigt, ook hier een minderheid die naar de rechter stappen om een besluit aan te vechten....

 

https://vvecentraal.nl/2016/10/11/vve-rechtspraak-vernietiging-besluit-benoeming-bestuur-en-verhuur/

Bob

Bob

op April 21, 2020

Paul zei:

toch wel, als je maar aan kunt tonen dat ze samen de boel besodemieteren, je kunt zelfs aanvragen om een buitenstaander aan te stellen in deze....

 

zoals al eerder gezegd, zoek medestanders in deze en ga gezamenlijk naar de rechter, het hoeft niet een meerderheid te zijn zoals Bob stelt maar een aantal sta je toch iets sterker maar ook alleen kun je dit doen, als bestuur of beheerder tegen de wet handelen zal een rechter in je voordeel beslissen, deze moet immers de wet handhaven

 

Hieronder een uitspraak die bovenstaande bevestigt, ook hier een minderheid die naar de rechter stappen om een besluit aan te vechten....

 

https://vvecentraal.nl/2016/10/11/vve-rechtspraak-vernietiging-besluit-benoeming-bestuur-en-verhuur/



Deze jurisprudentie slaat als een tang op een varken! De tijd zal mijn gelijk bewijzen, TS krijgt als eenling noch bestuur noch beheerder weg.. Ga maar proberen. ;))
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Paul

Paul

op April 21, 2020

gaat hier om de tang, niet het varken....

Bob

Bob

op April 21, 2020
Ter verduidelijking: https://onzetaal.nl/taaladvies/dat-slaat-als-een-tang-op-een-varken/
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Frans4sure

Frans4sure

op April 29, 2020

Bob zei:

Je krijgt als eenling niet voor elkaar dat het bestuur door de rechter wordt "afgezet", noch dat het contract met de beheerder door de rechter wordt beëindigd! Zie mijn eerdere posts, ook in de andere threads die je startte.



Je kunt de cases in de ALV bespreekbaar maken. Er is sprake van onbehoorlijk bestuur met een onbehoorlijk gevoerde administratie. Wordt er geen besluit genomen... of... durft men niet te kiezen dan kun je als eenling binnen een termijn van 4 weken na de ALV naar de kantonrechter... die kan op basis van feiten en bewijslast een besluit nemen

Bob

Bob

op April 29, 2020

Frans4sure zei:

Je kunt de cases in de ALV bespreekbaar maken. Er is sprake van onbehoorlijk bestuur met een onbehoorlijk gevoerde administratie. Wordt er geen besluit genomen... of... durft men niet te kiezen dan kun je als eenling binnen een termijn van 4 weken na de ALV naar de kantonrechter... die kan op basis van feiten en bewijslast een besluit nemen



Iemand met een beetje fatsoen zou het inderdaad in een vergadering bespreekbaar maken, in plaats van op internet een beheerder met naam en toenaam aan de schandpaal te zetten, samen met het bestuur. Deze "vuilspuiterij" hier leidt tot niets. Ik zou tegen je zeggen "grow up, act your age en ga doen wat je moet doen" (overleg eens als een volwassene met bestuur en beheerder!)

Voor wat betreft de rechtsgang kan ik je nogmaals verzekeren dat je voor mij slechts aantoont dat je er niets van snapt. Zie mijn eerdere posts. Zwam maar lekker door.  ;)

 


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Frans4sure

Frans4sure

op May 4, 2020

Bob zei:

Iemand met een beetje fatsoen zou het inderdaad in een vergadering bespreekbaar maken, in plaats van op internet een beheerder met naam en toenaam aan de schandpaal te zetten, samen met het bestuur. Deze "vuilspuiterij" hier leidt tot niets. Ik zou tegen je zeggen "grow up, act your age en ga doen wat je moet doen" (overleg eens als een volwassene met bestuur en beheerder!)

Voor wat betreft de rechtsgang kan ik je nogmaals verzekeren dat je voor mij slechts aantoont dat je er niets van snapt. Zie mijn eerdere posts. Zwam maar lekker door.  ;)

 



Je zou je toon naar forumgenoten eens moeten matigen. 

Bob

Bob

op May 4, 2020

Frans4sure zei:

Je zou je toon naar forumgenoten eens moeten matigen. 



Je zou je toon richting eigen bestuur en VvE eens moeten veranderen. Jij hebt zeker geen recht van spreken! Heb je behalve griepen en gallen wel eens iets positiefs gedaan voor de eigen VvE? Ik leg zeker aan jou op geen enkele manier verantwoording af. ;) De bijdragen die ik tot nu toe van jouw hand heb gezien zijn zonder meer te slecht om te branden. Toegevoegde waarde nihil. Misschien moet je tevreden zijn met het aanbod dat de beheerder je deed, en blij zijn dat ze wel volwassen zijn en je niet aanklagen voor smaad/laster.
Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!
Frans4sure

Frans4sure

op May 9, 2020

Jouw feestje...

Je kunt eens om te beginnen zinvolle informatie lezen uit de boekwerken van Drs. Maarten den Ouden RA.

Heeft zinvolle adviezen geschreven voor Kascommissies en VvE administraties.

 

Bob

Bob

op May 9, 2020

Kan je zelf überhaupt nadenken, of kom je niet verder dan boektitels opnoemen?


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!