Welk boekhoudprogramma?

MarjanVVEVl

MarjanVVEVl

op November 30, 2020

Goedemiddag, wij zijn een startende VVE met slechts 16 appartementen. Heeft iemand een tip, welk boekhoudprogramma wij zouden kunnen gebruiken? Zodat later ook de jaarrekening gemakkelijk gemaakt kan worden.

Alvast bedankt.

GerardB50

GerardB50

op November 30, 2020

MarjanVVEVl zei:

Goedemiddag, wij zijn een startende VVE met slechts 16 appartementen. Heeft iemand een tip, welk boekhoudprogramma wij zouden kunnen gebruiken? Zodat later ook de jaarrekening gemakkelijk gemaakt kan worden.

Alvast bedankt.



VVE123 Public van de firma VVE Gemak.

MarjanVVEVl

MarjanVVEVl

op November 30, 2020

GerardB50 zei:

VVE123 Public van de firma VVE Gemak.



Djw, ik ga daar kijken.

Paul

Paul

op December 1, 2020

http://www.manager.io is een gratis programma en doet alles wat je wil, is ook een forum bij waar je je vragen kunt stellen, als je een keer door hebt hoe het werkt en als je het ingericht hebt naar eigen wens werkt deze als een tierelier....

je kunt ook elke keer een back-up maken met een druk op de juiste knop welk je dan op een andere plek neer kunt zetten dan je eigen harde schijf....

Ruud

Ruud

op December 1, 2020

Excel? 

 

Voor de gedreven pitbull dan...

Frans4sure

Frans4sure

op January 20, 2021

Ruud zei:

Excel? 

 

Voor de gedreven pitbull dan...



Beste Ruud, Excell is een rekenblad en geen boekhoudprogramma. Ik zou kiezen voor TwinQ... wanneer je goed administreert is het een goed product. Ik ken echter VvE beheerders die zelfs met TwinQ er een puinhoop van maken

Bob

Bob

op January 20, 2021

Frans4sure zei:

Beste Ruud, Excell is een rekenblad en geen boekhoudprogramma. Ik zou kiezen voor TwinQ... wanneer je goed administreert is het een goed product. Ik ken echter VvE beheerders die zelfs met TwinQ er een puinhoop van maken



Van dezelfde poster een citaat over Twinq van 28 juni jongstleden:

 

Helaas zitten er onhebbelijke fouten in Twinq, zoals negatieve bedragen op de eindbalans. Een bekende softwarefout. Emailcommunicatie functioneert niet goed... Kascommissiegedeelte in Twinq ook bomvol fouten.

 

Twinq is op deze punten nog ongewijzigd.    ;))


Beginnend brandje in de VvE? Wacht niet te lang met blussen!