Vacature: Energieadviseur Buitendienst

Word jij onze nieuwe collega?

Zet jij je in voor een duurzamere samenleving? Ben jij bedreven in jouw vakgebied en wil je hiermee van meerwaarde zijn voor duizenden appartementseigenaars en VvE’s? Dan zoeken wij elkaar.

VvE Belang is de enige belangenorganisatie die zich specifiek richt op de Vereniging van Eigenaars en is daarmee het grootste kenniscentrum en dé onafhankelijke belangenbehartiger voor de Vereniging van Eigenaars in Nederland.

VvE Belang heeft als missie: Het goed laten functioneren van Verenigingen van Eigenaars in Nederland door middel van kennisdeling, belangenbehartiging en dienstverlening.

De onderwerpen ‘duurzaamheid’ en ‘energiebesparing‘ zijn actueler dan ooit. Daarom breidt de afdeling bouwkunde van VvE Belang zich uit. Wij zijn per direct op zoek naar:

Adviseur energie en duurzaamheid

Wat ga je bij ons doen?

Je bent onder meer verantwoordelijk voor het opnemen en uitwerken van meerjaren-onderhoudsplannen en energiebesparingsadviezen. Je coacht en begeleidt samen met je collega’s VvE’s bij het uitvoeren van verduurzamingstrajecten. Ook ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van bouwkundige inspecties. Tijdens het geven van voorlichting komen jouw presentatievaardigheden uitstekend van pas.

Dit vind je leuk om te doen

• Het opstellen van energiebesparingsadviezen en meerjarenonderhoudsplannen.
  • Je vindt het niet erg om presentaties tijdens te geven aan bewoners en bestuurders.
  • Het verdiepen in nieuwe producten en technieken.
  • Onderweg zijn voor het uitvoeren van inspecties door heel het land. Dat betekent dat je soms een eind moet rijden.
  • Techniek in begrijpelijke taal uitleggen aan bewoners en bestuurders.
  • Jouw klanten en teamgenoten iedere dag een beetje beter maken.
  • Het verbeteren van de diensten en het proces voor de klant én voor VvE Belang.

Herken jij je in dit profiel?

• Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau,
  • Je hebt werkervaring als bouwkundige,
  • Je hebt het diploma EPA adviseur of bent bereid deze te behalen,
  • Interesse en/of werkervaring met VvE’s en het appartementsrecht is een pré,
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift,
  • Een goede balans tussen teamgerichtheid en zelfstandigheid,
  • Collegiaal en een gezonde dosis humor,
  • Ondernemend en gedreven.

Wat mag je van ons verwachten?

• Een gezellig en ervaren team,
  • Goede koffie in ons kantoor in Oosterhout,
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden met pensioenregeling,
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën,
  • Ruimte om vak gerelateerde opleidingen en cursussen te volgen,
  • Mogelijkheid tot een leaseauto, laptop en telefoon.

Meer informatie over deze functie of een kop koffie drinken? Neem contact op met Jacco van de Sandt – Manager afdeling Energie en Duurzaamheid op 0162-469 120. Liever direct solliciteren? Stuur je motivatiebrief en CV naar vandesandt@vvebelang.nl

Klik hier om te reageren