Helpdesk

Bekijk eerst onze veelgestelde vragen om te kijken of uw antwoord er al tussen staat.

Bekijk veelgestelde vragen
0162 469 120

Openingstijden VvE Helpdesk:
Alleen voor aangesloten VvE’s,
appartementseigenaars en bedrijven.

Maandag t/m donderdag van 9:00
tot 13:00 uur

VvE Plus:
Maandag t/m donderdag van 9:00
tot 17:00 uur

Checklist helpdesk

Houdt uw VvE Belang aansluitnummer bij de hand. Heeft u onze kennisbank of veel gestelde vragen al bekeken? Buiten kantoortijden kunt u een terugbelverzoek achterlaten.

Contactformulier

FAQs

  • Moet ik een aparte aanvraag indienen voor het tweede half jaar?

    Nee, u doet maar één aanvraag. Het tweede gedeelte wordt automatisch uitgekeerd. De subsidie is echter voor heel 2023. Dit betekent dat u de bedragen van deel 1 en 2 bij elkaar moet optellen en dan delen door 12. Zo komt u op de vergoeding per maand.

  • Hoe wordt de verkregen subsidie verdeeld?

    U kunt de toegekende bedragen per wooneenheid niet 1 op 1 doorbetalen aan de eigenaars. Eerst zal u de verdeelsleutel moeten toepassen. Dat gebeurt op basis van verbruik, of – en dat mag inmiddels ook – op basis van het voorschot

Ontvang elke maand de nieuwste artikelen in je mailbox