Aanmelden VvE Belang Bestuurderspanel

Laat úw stem horen!

Als u in enige mate een rol speelt in het bestuur van een VvE, kunt u zich aanmelden voor het VvE Bestuurderspanel.

Het VvE Bestuurderspanel is een initiatief van VvE Belang om meer inzicht te krijgen in de standpunten en uitdagingen van bestuursleden over VvE-gerelateerde zaken. Het kennen van deze standpunten en uitdagingen stelt ons in staat belangen van VvE’s en appartementseigenaars beter te behartigen.

Uw inbreng kan dus van directe invloed zijn op onze terugkoppeling richting politiek Den Haag of meegenomen worden in een landelijke publicatie.

Als lid van het panel ontvangt u regelmatig poll-vragen of enquêtes. Door u aan te melden voor dit VvE Bestuurderspanel geeft u aan – akkoord te zijn met het ontvangen van dergelijke, regelmatige polls en enquêtes. Als lid van het VvE Bestuurderspanel blijft u anoniem, deelname is op basis van vrijwilligheid.

• De voorwaarden
    1. U bent actief VvE-bestuurder of een VvE-beheerder die een actieve bestuursfunctie bekleedt binnen een VvE
    2. U bent akkoord met de algemene voorwaarden en het privacyreglement van VvE Belang,
    3. U bent akkoord met het periodiek ontvangen van polls en enquêtes waarin wij vragen naar uw situatie of mening,
    4. U bent ermee akkoord dat de bevindingen uit de polls en enquêtes anoniem worden gebruikt in landelijke publicaties of ter versterking van de belangenbehartiging van VvE’s richting politiek Den Haag.
    5. U bent akkoord dat VvE Belang contact met u kan opnemen in het kader van de gegeven antwoorden op een poll of enquête,
    6. U verklaart zich niet voor te doen als een ander persoon dan uzelf
    7. VvE Belang behoud zich het recht voor, uw deelname aan het panel te beëindigen als zich daarvoor naar haar oordeel omstandigheden voordoen.

Uw stem telt, deelnemen aan dit bestuurderspanel is een uitgelezen kans om deze te laten horen. Wij hopen u te mogen verwelkomen in het VvE Bestuurders Panel. Akkoord met bovenstaande voorwaarden? Meldt u dan hier aan;