Cursussen Gemeente Zaanstad

Wilt u met uw VvE verduurzamen? Dan hebben we goed nieuws voor u! Namens de Gemeente Zaanstad biedt VvE Belang een GRATIS 3-daagse cursus aan. Hiermee kunt u uw VvE-leden op een professionele manier voorbereiden op een concreet voorstel voor verduurzaming tijdens de ALV. Een geweldige kans om samen met uw VvE stappen te zetten naar een duurzamere toekomst! LET OP: De bovenstaande cursusronde is volgeboekt. Wilt u op de hoogte gehouden worden van een eventuele nieuwe cursusronde? Vul dan het formulier in aan het begin van deze pagina. U komt dan op de wachtlijst en krijgt van ons een bericht als er een nieuwe cursusronde ingepland wordt.

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef*
Privacy*
Marketing

Wilt u uw kennis vergroten op het gebied van juridische, bouwkundige, energetische en procesmatige zaken? Dan hebben we geweldig nieuws voor u!

Wilt u ook leren hoe u uw VvE kunt verduurzamen? Meld u dan vandaag nog aan voor de GRATIS reeks cursussen en ontdek de mogelijkheden voor uw VvE. Wees erbij en neem de eerste stap naar een duurzame toekomst voor uw VvE-gebouw!

Na afloop van de cursus ontvangt u van ons (mede mogelijk gemaakt door uw gemeente) de VvE Campagnebox. De ‘tool’ die ervoor zorgt dat u de route naar verduurzaming stap-voor-stap in de juiste volgorde doorloopt. Daarnaast ontvangt u van ons ook een certificaat als bewijs van uw deelname aan de cursus. Tot slot kunt u na afloop van de cursus ook gebruik maken van de VvE-helpdesk. Hier kunt u terecht voor al uw juridische en bouwkundige vragen op het gebied van verduurzaming.

Cursussen: Verduurzamen van uw appartementencomplex

Locatie: Stichting De Wormerveerse Vermaning – Zaanweg 57, 1521 DM Wormerveer

• 15 januari 2024 – 13:00 uur tot 17.00 uur – Juridische aspecten. Aan de hand van o.a. uw splitsingsakte en modelreglement bekijken we wat wel en niet mogelijk is. U krijgt handvatten om draagvlak te creëren binnen uw VvE.
  • 23 januari 2024 – 13:00 uur tot 17.00 uur – Technische aspecten. Aan het eind van deze middag weet u op hoofdlijnen wat technisch mogelijk is in uw complex.
  • 1 februari 2024 – 13:00 uur tot 17.00 uur – Energetische aspecten. U krijgt ook informatie over de belangrijkste subsidiemogelijkheden. Daarnaast word u ook op de hoogte gebracht van het proces van verduurzaming en u kunt een inventarisatie maken van de mogelijkheden voor uw complex; inclusief de behoeften van de bewoners.

Let op: De bovenstaande cursusronde is volgeboekt. Wilt u op de hoogte gehouden worden van een eventuele nieuwe cursusronde? Vul dan het formulier in aan het begin van deze pagina. U komt dan op de wachtlijst en krijgt van ons een bericht als er een nieuwe cursusronde ingepland wordt.

Namens de gemeente Zaanstad en VvE Belang – graag tot snel!