Samenwerkingen

VvE Belang heeft meerdere samenwerkingspartners, hieronder staan ze voor u opgesomd.

ACBW en VvE Belang

ACBW de partner van Stichting VvE Belang als het gaat om brandveiligheid. Adviescentrum Brandveilig Wonen werkt al meerdere jaren samen met de belangenorganisatie VvE Belang om appartementencomplexen brandveiliger te maken.

Van der Velden Rioolbeheer en VvE Belang

Van der Velden Rioleringsbeheer verleent 10% korting voor VvE Belang leden die bij Van der Velden Rioleringsbeheer een contract afsluiten voor storingsonderhoud of preventief onderhoud van hun riolering.

OnderhoudNL Garantie en VvE Belang

Elk opgeleverd schilderwerk wordt geïnspecteerd door het onafhankelijk bureau Overvoorde & van Tilborg. Let op: het werk moet vooraf hier aangemeld zijn. De VvE vraagt de inspectie na de opleveringskeuring aan.

OnderhoudNL Garantie Algemene voorwaarden VvE Belang

Centraal Beheer en VvE Belang

Als aangeslotene van VvE Belang, profiteert uw VvE van 8% korting op de VvE Verzekering van Centraal Beheer.

Hezelaar/VvE Energieselect en VvE Belang

Voordelig energie inkopen voor de gemeenschappelijke gedeelten en de collectieve stookinstallaties kan via VvE Energie Select.
De energie wordt direct ingekocht op de Energiebeurs, waardoor de prijzen laag blijven. De facturen zijn overzichtelijk, zonder verborgen administratie- of vastrechtkosten. De tarieven zijn ook duidelijk en er worden geen regiotoeslagen gebruikt.

VvE Laadloket en VvE Belang

VvE’s die aangesloten zijn bij VvE Belang krijgen begeleiding bij de besluitvorming tijdens de ALV. Een adviseur van VVE Laadloket kan de ALV kosteloos online bijwonen. Daarmee krijgt u de nodige ondersteuning bij de besluitvorming over de laadoplossing.

Bank TEN3 en VvE Belang

TEN31, de Duitse equivalent van een ‘VvE Bank’, stelt Nederlandse VvE’s in staat om eenvoudig en zelfstandig een spaarrekening te openen. Deze optie komt met gunstige depositogaranties, onder toezicht van de BaFin, en met registratie bij zowel De Nederlandse Bank (DNB), waardoor het een aantrekkelijke overweging is. Voor verdere vragen over TEN31, bieden ze een professionele helpdesk die bereikbaar is via info@ten31.nl of telefonisch via +49 (0) 89 809 1346 85.