Vraag snel uw subsidie laadpuntenadvies aan

Denkt uw VvE na over het realiseren van laadpunten voor elektrische auto’s? Op 23 januari 2023 opende de Subsidie verduurzamen voor verenigingen van eigenaars (SVVE), hiermee kunt u een vergoeding tot 75% krijgen van de kosten voor advies voor het realiseren van één of meer laadpunten voor elektrische auto’s. Advies: neem contact op met het VvE Laadloket!

Subsidiebedrag

Het te ontvangen bedrag is maximaal € 1.500. De sluitingsdatum van de subsidie is 1 oktober 2023.

Met een subsidieplafond van € 900.000 is er ruimte voor maximaal 600 subsidietrajecten. Dat betekent dat het beschikbare bedrag wellicht snel uitgeput is.

Informatie en aanvragen: www.rvo.nl/svve

VVE Laadloket

VvE Belang werkt samen met VVE Laadloket. Hier kunt u al uw vragen stellen over de installatie van laadpalen, de bijbehorende infrastructuur en een oplaadpuntenadvies afnemen.

Is uw VvE aangesloten bij VvE Belang? Dan hoeft u niet te betalen voor de aanwezigheid van een adviseur bij uw algemene ledenvergadering. U hoeft dus zelf niets uit te leggen: dat doet uw adviseur voor u!

Nog niet aangesloten? Regel het hier en breng een bezoek aan VVE Laadloket.