Actualiseren OnderhoudsCertificaat

Voor het actualiseren van het VvE Belang Onderhoudscertificaat hebben wij een paar dingen nodig. Op deze pagina kunt u alle documenten uploaden.

199,- Per twee jaar (incl. btw)

Actualiseren OnderhoudsCertificaat

Ten behoeve van dit onderzoek door SKW Certificatie hebben wij een paar dingen nodig;

Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    Gelieve hier de laatste goedgekeurde jaarstukken inclusief begroting (financieel, niet ouder dan één jaar) te uploaden.
    Max. bestandsgrootte: 128 MB.
      Geüpdatete versie verloop van het reservefonds voor minimaal de aankomende vijf jaar
      Max. bestandsgrootte: 128 MB.
        De notulen van de ALV laatste/lopende vergaderjaar. Inclusief evt. besluitenlijst laatste vergadering en besluit goedkeuring/uitvoering tot uitvoering onderhoud volgens MJOP
        Max. bestandsgrootte: 128 MB.
          Indien u een gewijzigde versie van het MJOP heeft kunt u deze hier uploaden
              Max. bestandsgrootte: 128 MB.
                Upload hier een kopie afschrift van de bankrekening op naam van de VvE. Inclusief spaarrekening indien dit het reservefonds onderhoud betreft
                Max. bestandsgrootte: 128 MB.
                  Let op: het uittreksel mag niet ouder zijn dan zes maanden
                  Privacy(Vereist)
                  Marketing

Het VvE Belang OnderhoudsCertificaat laat uw leden, makelaars, taxateurs en zelfs toekomstige kopers zien dat uw VvE financieel gezond is en dat het onderhoud op orde is. De certificering wordt getoetst door de onafhankelijke certificeringinstantie SKW (erkend door de Raad voor Accreditatie)

Het VvE Belang OnderhoudsCertificaat toont aan dat:

• Uw VvE in het bezit is van een deugdelijk MJOP  en – daarmee – van een goed onderhouden pand,
                  • er voldoende reserves aanwezig zijn om het pand in ieder geval de komende vijf jaar te kunnen onderhouden,
                  • uw VvE een opstalverzekering heeft die een dekking biedt op de gebruikelijke zaken,
                  • er binnen uw VvE jaarlijks een Algemene Leden Vergadering (ALV) plaatsvindt.
                  Een gecertificeerde VvE

Als uw VvE voldoet aan alle eisen, ontvangt u het VvE Belang OnderhoudsCertificaat en wordt uw VvE bijgeschreven in de nationale database van gecertificeerde VvE’s. U krijgt dan ook een gevelbord en een papieren certificaat met uw unieke VvE-certificaatnummer.

Eisen aan een MJOP

Een MJOP dat is opgesteld door een AWK-gecertificeerde partij, voldoet aan de eisen voor het OnderhoudsCertificaat. Een MJOP dat niet AWK-gecertificeerd is, moet door onze bouwkundigen worden beoordeeld. Daarvoor is dus extra onderzoek nodig.