Veiligheidsscan Brandveiligheid

Gemiddeld breekt elke dag ergens in Nederland brand uit in een appartementencomplex. Vaak met ingrijpende gevolgen. Zowel 'jonge' als oudere gebouwen blijken in veel gevallen niet aan de elementaire eisen van brandveiligheid te voldoen. Hoe staat het ervoor met de brandveiligheid in úw complex? Laat dat controleren!

v.a. 850,- incl. btw.

VvE Belang en het Adviescentrum Brandveilig Wonen (ACBW) bieden u de mogelijkheid om uw appartementencomplex voor een aantrekkelijk bedrag te laten controleren op brandveiligheid. Dankzij de samenwerking met het ACBW weet u zeker dat u een onafhankelijke beoordeling krijgt. U krijgt een goed advies om uw gebouw nog veiliger te maken. Zo profiteert uw VvE van een mooie aanbieding én wonen alle bewoners in een brandveilig pand!

Wilt u direct actie ondernemen en snel resultaat? De Veiligheidsscan Brandveiligheid toont u op hoofdlijnen welk veiligheidsniveau nú geldt voor uw complex.

Voldoet uw complex niet aan de eisen voor brandveiligheid? Het ACBW legt geen sancties op. Het maakt uw bewoners alleen bewust van de risico’s die zij lopen.

• Optioneel: Toelichting op úw ledenvergadering

Hoe overtuigt u uw medebewoners en eigenaren dat brandveiligheid een belangrijk agendapunt is op de ledenvergadering? Geen gemakkelijke klus. Vooral niet wanneer u uw medebewoners soms moet aanspreken over bepaalde (onveilige) zaken.

ACBW heeft ervaring in het voorlichten van bewoners en verzorgen regelmatig in overleg met het bestuur of de beheerder presentaties met duidelijke praktijkvoorbeelden welke laten zien dat brandveiligheid ons toch echt allemaal aangaat. Tijdens de presentatie kunnen zaken extra belicht worden die spelen binnen úw Vereniging van Eigenaren.

De kosten voor deze presentatie bedragen € 475,- incl. btw.
    excl. reiskosten van € 0,42 per KM excl. btw.