Module Bouwkundige Ondersteuning (MBO)

Een Vereniging van Eigenaars heeft als belangrijkste taak: het kostbare bezit van haar leden goed onderhouden. Dit betekent niet alleen dat het onderhoud tijdig uitgevoerd moet worden, maar ook dat de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden goed moet zijn. Dan staat u voor de vraag: hoe bewaken we dat hele proces én de kwaliteit van het onderhoud?

v.a. 625,- /jaar incl. btw.

Exclusief voor VvE’s die zijn aangesloten bij VvE Belang is er de Module Bouwkundige Ondersteuning. Met dit abonnement weet u zeker dat u uw gebouw in goede staat houdt.

Wat mag u verwachten?

Met de Module Bouwkundige Ondersteuning krijgt u een vaste contactpersoon toegewezen binnen VvE Belang. Dit is een ervaren bouwkundige aan wie u onbeperkt telefonische ondersteuning kunt vragen over uw bouwkundige zaken.

Uw contactpersoon komt jaarlijks bij u op bezoek om uw onderhoudscontracten, bijbehorende logboeken en desgewenst uw energiecontract te controleren. Ook de kwaliteit van uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden in het afgelopen jaar worden door middel van een visuele inspectie gecontroleerd.

Voor het vinden van een geschikt onderhoudsbedrijf wordt de OnderhoudsBedrijvengids gebruikt. Uw contactpersoon kan u helpen met het bepalen van hoofdzaken die terug moeten komen in een offerteaanvraag.

Beschikt uw VvE over een MJOP dat opgesteld is door VvE Belang en niet ouder is dan 2 jaar? Dan valt de jaarlijkse actualisatie onder de Module Bouwkundige Ondersteuning.
Hebt u nog geen VvE Belang-MJOP? Tijdens zijn bezoek zal de bouwkundige een visuele inspectie uitvoeren. Op basis daarvan geeft hij u een advies omtrent uit te voeren onderhoud.

U ontvangt achteraf een korte verslaglegging van datgene wat tijdens het bezoek is besproken.

Uw voordelen op een rij;

• De jaarlijkse actualisatie van uw VvE Belang meerjarenonderhoudsplan,
  • Een planning van de werkzaamheden voor het aankomende jaar. Vanzelfsprekend in overleg met u. Het vertrekpunt is altijd het VvE Belang MJOP,
  • Een vast contactpersoon bij VvE Belang voor al uw VvE-gerelateerde bouwkundige vragen en zaken,